01
Ostravice logomanuál
Základní logotypy
Brand manuál
Dle konkrétní aplikace je možné zvolit horizontální nebo vertikální variantu loga, případně samostatný symbol. Variantu loga je nutné zvolit tak, aby byla zajištěna maximální výraznost a čitelnost loga.
02
Ostravice logomanuál
Základní logotypy se sloganem
Brand manuál
Logotyp lze použít také ve variantě se sloganem (claimem), a to v horizontální nebo vertikální variantě, dle maximální výraznosti a čitelnosti logotypu.
03
Ostravice logomanuál
Horizontální logotyp - barevné pozadí
Brand manuál
Ukázka použití horizontálního logotypu na jiném než bílém pozadí. V každém případě je nutné aby logotyp na zvoleném pozadí měl správný kontrast (nezanikala žádná část s barevným podkladem).
04
Ostravice logomanuál
Vertikální logotyp - barevné pozadí
Brand manuál
Ukázka použití vertikálního logotypu na jiném než bílém pozadí. V každém případě je nutné aby logotyp na zvoleném pozadí měl správný kontrast (nezanikala žádná jeho část s barevným podkladem).
05
Ostravice logomanuál
Horizontální logotyp - Černobílé použití
Brand manuál
Černobílá varianta loga je určena pro použití v situacích, kde nelze aplikovat plnobarevnou verzi loga, například na tiskovinách, kde je omezená barevná paleta, nebo na propagačních materiálech, které vyžadují jednobarevné zpracování.
Pozitivní verze (černé logo na bílém podkladu): Tato verze se používá na světlém podkladu, kde černá barva loga vynikne a zaručí maximální čitelnost.
Negativní verze (bílé logo na černém podkladu): Tato verze je určena pro použití na tmavém podkladu, kde bílá barva loga kontrastuje s pozadím a zachovává viditelnost a čitelnost loga.
06
Ostravice logomanuál
Vertikální logotyp - Černobílé použití
Brand manuál
Černobílá varianta loga je určena pro použití v situacích, kde nelze aplikovat plnobarevnou verzi loga, například na tiskovinách, kde je omezená barevná paleta, nebo na propagačních materiálech, které vyžadují jednobarevné zpracování.
Pozitivní verze (černé logo na bílém podkladu): Tato verze se používá na světlém podkladu, kde černá barva loga vynikne a zaručí maximální čitelnost.
Negativní verze (bílé logo na černém podkladu): Tato verze je určena pro použití na tmavém podkladu, kde bílá barva loga kontrastuje s pozadím a zachovává viditelnost a čitelnost loga.
07
Ostravice logomanuál
Symbol
Brand manuál
Symbol lze použít samostatně v případech, kdy je značka již dobře zavedená a rozpoznatelná, například na propagačních předmětech (vhodný pro použití v malých formátech, kde by plné logo mohlo být nečitelné), aplikacích, profilech na sociálních sítích nebo jako ikona aplikace.
08
Ostravice logomanuál
Základní logotypy
Brand manuál
09
Ostravice logomanuál
Primární barevná paleta
Brand manuál
Barevná paleta značky je klíčovým prvkem vizuální identity, který zajišťuje konzistentní a rozpoznatelné vystupování značky napříč všemi médii a komunikačními kanály.
HEX: EE7FA2
CMYK: 0-64-13-0
HEX: C1B833
CMYK: 17-7-88-20
HEX: 8D713D
CMYK: 28-41-79-39
HEX: 5DB6D1
CMYK: 58-11-9-7
10
Ostravice logomanuál
Sekundární barevná paleta
Brand manuál
Sekundární barvy doplňují primární paletu a jsou určeny k použití ve vedlejších grafických prvcích, ikonách, tlačítkách a dalších podpůrných elementech. Jejich cílem je rozšířit barevný rozsah značky a umožnit flexibilnější aplikace, aniž by byla narušena vizuální soudržnost.
HEX: d4a571
CMYK: 5-32-55-16
HEX: f2b300
CMYK: 0-30-100-0
HEX: 575756
CMYK: 0-0-0-80
HEX: dadada
CMYK: 0-0-0-20