01 Ostravice logomanuál Základní logotypy Brand manuál
Dle konkrétní aplikace je možné zvolit horizontální nebo vertikální variantu loga, případně samostatný symbol. Variantu loga je nutné zvolit tak, aby byla zajištěna maximální výraznost a čitelnost loga.
02 Ostravice logomanuál Základní logotypy se sloganem Brand manuál
Logotyp lze použít také ve variantě se sloganem (claimem), a to v horizontální nebo vertikální variantě, dle maximální výraznosti a čitelnosti logotypu.
03 Ostravice logomanuál Horizontální logotyp - barevné pozadí Brand manuál
Ukázka použití horizontálního logotypu na jiném než bílém pozadí. V každém případě je nutné aby logotyp na zvoleném pozadí měl správný kontrast (nezanikala žádná část s barevným podkladem).
04 Ostravice logomanuál Vertikální logotyp - barevné pozadí Brand manuál
Ukázka použití vertikálního logotypu na jiném než bílém pozadí. V každém případě je nutné aby logotyp na zvoleném pozadí měl správný kontrast (nezanikala žádná jeho část s barevným podkladem).
05 Ostravice logomanuál Horizontální logotyp - Černobílé použití Brand manuál

Černobílá varianta loga je určena pro použití v situacích, kde nelze aplikovat plnobarevnou verzi loga, například na tiskovinách, kde je omezená barevná paleta, nebo na propagačních materiálech, které vyžadují jednobarevné zpracování.

Pozitivní verze (černé logo na bílém podkladu): Tato verze se používá na světlém podkladu, kde černá barva loga vynikne a zaručí maximální čitelnost.

Negativní verze (bílé logo na černém podkladu): Tato verze je určena pro použití na tmavém podkladu, kde bílá barva loga kontrastuje s pozadím a zachovává viditelnost a čitelnost loga.

06 Ostravice logomanuál Vertikální logotyp - Černobílé použití Brand manuál

Černobílá varianta loga je určena pro použití v situacích, kde nelze aplikovat plnobarevnou verzi loga, například na tiskovinách, kde je omezená barevná paleta, nebo na propagačních materiálech, které vyžadují jednobarevné zpracování.

Pozitivní verze (černé logo na bílém podkladu): Tato verze se používá na světlém podkladu, kde černá barva loga vynikne a zaručí maximální čitelnost.

Negativní verze (bílé logo na černém podkladu): Tato verze je určena pro použití na tmavém podkladu, kde bílá barva loga kontrastuje s pozadím a zachovává viditelnost a čitelnost loga.

07 Ostravice logomanuál Symbol Brand manuál
Symbol lze použít samostatně v případech, kdy je značka již dobře zavedená a rozpoznatelná, například na propagačních předmětech (vhodný pro použití v malých formátech, kde by plné logo mohlo být nečitelné), aplikacích, profilech na sociálních sítích nebo jako ikona aplikace.
08 Ostravice logomanuál Základní logotypy Brand manuál
Ochranná zóna logotypu je prostor kolem loga, který musí zůstat volný, bez jakýchkoli grafických prvků, textů nebo jiných vizuálních elementů. Tato zóna je určena k zajištění toho, že logo bude vždy dobře čitelné a vizuálně výrazné, a že nebude rušeno okolními prvky
09 Ostravice logomanuál Primární barevná paleta Brand manuál
Barevná paleta značky je klíčovým prvkem vizuální identity, který zajišťuje konzistentní a rozpoznatelné vystupování značky napříč všemi médii a komunikačními kanály.
HEX: EE7FA2
CMYK: 0-64-13-0
HEX: C1B833
CMYK: 17-7-88-20
HEX: 8D713D
CMYK: 28-41-79-39
HEX: 5DB6D1
CMYK: 58-11-9-7
10 Ostravice logomanuál Sekundární barevná paleta Brand manuál
Sekundární barvy doplňují primární paletu a jsou určeny k použití ve vedlejších grafických prvcích, ikonách, tlačítkách a dalších podpůrných elementech. Jejich cílem je rozšířit barevný rozsah značky a umožnit flexibilnější aplikace, aniž by byla narušena vizuální soudržnost.
HEX: d4a571
CMYK: 5-32-55-16
HEX: f2b300
CMYK: 0-30-100-0
HEX: 575756
CMYK: 0-0-0-80
HEX: dadada
CMYK: 0-0-0-20